2015. február 1., vasárnap

7. Fejezet: Ébresztő


A tenger morajlása és persze az az idegesítő csengőgangom ugrasztott ki az ágyból, túlzás, hogy ugrottam volna, csak szép komótosan, végül is hova siessek reggel fél hatkor? 
A koránkelésem oka igen egyszerű, a mai naptól ugyanis én is hivatalosan az utaztató csapat tagja vagyok, és én felelek az öt „drágakőért” ami nem kis feladat.
Szóval, szép lassan semmit elsietve magamra kaptam a rózsaszín alapon fehér szívecskés fürdőköpenyem és útra keltem, hogy én legyek a "házisárkány" amiért fel akarom ébreszteni őket.
Próbáltam minél csendesebben kiosonni a szobából, úgy gondoltam meghagyom a Szőkémnek azt az örömet, hogy még aludhat 15 percet.
A terv az volt, ha nem fognak felkelni, és már elmondtam nekik vagy hússzor, hogy ébresztő, akkor drasztikusabb megoldásokhoz kell folyamodnom. Ekkor ördögi vigyor ült ki az arcomra, mert tudtam, hogy valaki ma biztosan az áldozatom lesz.
A folyosón lépkedtem, az első két személy Zayn és Liam voltak. Mikor benyitottam, horkolások tömkelege szűrődött ki a szobából, gondoltam magamban - "na édeseim ezt beszüntetjük, ezentúl kelés lesz, mégpedig ezekben a korai időpontokban."
Nem volt különösebb ébresztési technikám, így odasétáltam Liam oldalára, picit megráztam a vállát, közben halkan suttogtam a fülébe az "ébresztő" szócskát.
Különösebb képen nem hagytam benne mély nyomot, ugyanis egy mordulás volt a válasz és már a másik oldalán találtam.
Jó, ez gyenge próbálkozás volt, be kell, hogy ismerjem, de ha Liem nem hajlandó felkelni, majd Zayn biztosan készségesebb lesz... 10 perce járkáltam egyikőjük oldaláról a másikéra, de mint akiket Demóna elaltatott. Egyenlőre feladtam a Ziam párost, áttipegtem Harryék-hez, ahol szintén süket fülekre találtam.
Hogyan lehet ilyen mélyen aludni? Az egy dolog, hogy én is imádom az ágyat nyomni, de ők túltesznek rajtam ötszörösen.
Csak készen leszünk kilencre, mondogattam magamban, miközben visszaballagtam a Niall-el közös szobánkba. Mire is számítottam, hogy ő már "felöltözve, indulásra készen fog várni? - Igen, ilyesmire gondoltam, de még ő is az igazak álmát aludta és nem volt szívem felébreszteni, azonban, ha időben készen akarok lenni, muszáj lesz.
- Niall, jó reggelt! Hasadra süt a napocska. - Húztam szét a sötétítőt.
- Ööö mi?Mi az? Mély reggeli rekedtes hangja a szívem melengette.
- Ideje lenne felkelni, ha időben szeretnénk reggelizni és eljutni az interjúig.
- Reggeli? Oh, azt ki nem hagynám, mondta két ásítás közepette.
-  Akkor, nem ártana megmozdulni. - Siettettem.
-  Többiek? 
-  Igen, nos... Itt jönne az, hogy  a segítségedet szeretném kérni, ugyanis fél órán át nyaggattam őket, de egyikőjük sem méltatott arra, hogy egyáltalán a szemét kinyissa.
-  Nem bírsz velük? - Kuncogott.
Niall ezen nagyon jól szórakozott és nevetgélt, de amit megpillantotta az arckifejezésem, alábbhagyott lelkesedése.
- Gyerünk! 
Karon ragadott, majd kezdődött az egész elölről, viszont most már mások voltak a módszerek.
A Manó berontott az egyik, majd  a másik helyiségbe és nem kímélte bandatársait. 
-  Talpra kitört a háború! Ordított keresztül a szobákban, hatástalanul. - Jöhet a B terv!
-  Mi az a B terv? - Néztem rá értetlenül.
-  Hát ez! Elrohant, majd kis idő elteltével egy teli vödör vízzel érkezett meg, hogy honnan szerzett vödröt ennyi idő alatt, sejtelmem sem volt, de legalább már tudtam, hogy mire készül.
- Komolyan gondolod? Ott álltam nyúlott arccal, miközben a kék szemű már akcióba is lendült.
Nagy káromkodás és kiabálás, már csak abban reménykedem, hogy nem ilyen lesz minden reggel.
- Ni normális vagy? - Üvöltött Zayn.
A többiektől is kapott jó sok szitokáradatot, mire rám fogta az egészet.
- Az egész az ő ötlete volt. - Mutatott felém.
- Mi? Niall... -Ütöttem vállba.
- Jó, csak a fele volt az. - Javította ki magát.
Niall-nek köszönhetően, én lettem a fő gonosz, persze csak a javukat akartam. A hosszú kínszenvedéses ébresztése vége az lett, hogy még fél kilenckor reggeliztünk, holott már rég el kellett volna indulnunk. A Manónak nem felejtem el a reggeli bemártást, este még számolunk és amit kapni fog, azt megemlegeti.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése