2015. február 26., csütörtök

26. Fejezet: Egy embert tudtam, aki estére be tud fogadni...

 Drágáim! Nagyon boldoggá tettetek a tegnapi nap folyamán! Köszönöm <3

Sokat forgolódtam és sírtam, mire el tudtam aludni. Hajnalai 4 órakor már ismét ébren voltam, olyan szép álmom volt az éjszaka, de mikor felébredtem, rá kellett jönnöm, hogy minden csak a képzeletemben és az emlékeimben él tovább.
Az éjjeli álmok reggelre eltűnnek, mint egy finom parfüm illata, ha az álmom valós lett volna, most nem itt Harry mellett feküdnék, hanem két szobával arrébb, annak a fiúnak a karjaiban, aki mindig önmaga, nem érdekli mit mondanak róla, önfeledt, élvezi az életet, irigylem, valóban irigylem, én is ilyen szeretnék lenni. Nem a tucathoz akar tartozni, nem akar kitűnni és ami a legfontosabb nem akar megfelelni senkinek, és szeretem, teljes szívemből, de hiába a szerelem, ha tönkre tesszük egymást, mikor együtt vagyunk.
Eddig, magam sem tudtam mit szeretnék, és igaza volt nagyimnak abban, hogy ha elveszítjük azt, ami számunkra fontos, csak akkor tudjuk igazán értékelni, az értékét, és érezzük hiányát, amikor már nincs.
Jobb is, hogy így alakult, hiszen, így nem kell Niall-nek elmondanom azt amitől mindig is féltem, és megúszom, hogy sajnálkozó pillantások övezzenek minden percben.
Magammal sem kell megküzdeni, és kergetni tovább a démonaimat, hogy mi történik, ha elmondom, fog-e még szeretni?
Nem is gondolkodtam rajta tovább, fogtam magam kikeltem az ágyból odasétáltam a bőröndömhöz elővettem a piperetáskám és a fürdőbe mentem, lezuhanyoztam, hogy teljen az idő, majd mikor kész lettem felvettem az az napra szánt szerelésemet. Ami egy bő  halvány rózsaszín pulcsi, egy világos cső farmerrel párosítva mindehhez egy sötét mamuszt.
Halkan léptem ki a szobából, hogy fel ne ébresszem Bongyorkámat, mert lesz nekem ne mulass. Az étkezőbe indultam, majd onnét a szálloda uszodájához. Nem hoztam magammal bikinit, nem akartam fürdeni csupán jól esett, hogy itt lehettem. A lábaimat a vízbe lógattam, először beleborzongtam, nagyon hideg volt, de ahogy telt az idő jól esően langyos lett.
Mobilon megrezzent a zsebemben így tudtam, hogy üzenetem érkezett, Tay írt.
Hercegnőm!
Szeretnélek látni, hallani a hangodat, tudom, hogy elutaztatok, de ha te azt mondod, hogy akár ma találkozhatunk már ülök is a leghamarabbi repülőre. Kérlek találkozzunk! Szeretlek Taylor!
Ez meg mi? Nem akarom, hogy miattam ott hagyja az életét a családját, egy reménytelen szerelem miatt.
Nem írtam neki vissza, majd talán később. Hangokra lettem figyelmes, két nem várt személy jelent meg, Niall és Louis. Mit keresnek ők hajnalok, hajnalán az uszodában?
A nagy csodálkozásaim közepette és azért mert hirtelen álltam fel, megingott az egyensúlyom és máris a medence habjai között találtam magam.



Nem lett volna baj vele, ha nem mély a víz, ugyanis tudok úszni, de a mély vízben mindig bepánikolok. Kapálóztam, majd két kart éreztem a derekamon, amelyek a felszínre segítettek.
Köhögtem és alig láttam a klóros víztől, de még így is tudtam, hogy ki ölel és ki az, akinek most is a mellkasán pihen a buksim.
- Kösz..önö..öm dadogtam, de nem tudtam rá nézni. Lou szaladt oda, hogy minden rendben van e. Még mindig a vízben voltunk, de egy pillanatra sem engedett el, olyan szorosan tartott, hogy majd megfulladtam.
-  Igen Lou, minden rendben, csak megijedtem.
- Tényleg minden okés? Emelte fel Niall az államat.
- Igen! Ő az én ajkamat nézte és én az övét...
Mind a két fiú becsavart a törülközőjébe, hogy meg ne fázzak és visszakísértek a szobába, hiába bizonygattam, hogy odatalálok és nem lesz semmi baj, hajthatatlanok voltak.
A nap hátralévő részében hallgathattam, ahogyan mindenki megkérdezi, hogy-hogy vagyok, a könyökömön jött ki a dolog, imádom őket, hogy ennyire aggódnak értem, de ami sok az sok, és, hogy honnét tudták meg, hát Nouis párostól, pedig a lelkükre kötöttem, hogy senkinek egy szót sem.
Este 6 körül idejét éreztem annak, hogy el kezdjek készülni a ma esti party-ra, Harry-t kizártam a szobából, nem tetszett neki, de szokja meg, ha egy lánnyal van egy összezárva.
Elölről kezdtem a napi programot, azaz fürdés és hajmosás, a ruha kiválasztása nem okozott nagy problémát, ugyanis össz-vissz két szebb koktél ruhát hoztam magammal az útra, és pontosan ilyen esetekre.

Röpke egy óra alatt kész is voltam, de amikor megláttam a srácokat dobtam egy hátast, ilyen jó pasikkal dolgozok együtt? Eszméletlenül festettek így kiöltözve. Mikor ők láttak meg engem volt meglepetés, mert nem sűrűn hordok ilyen ruhát, Niall gyermeki csodálattal nézett, olyan lehettem most számára, mint valami édes sütemény, amit nagyon szeretne legalább megérinteni mégsem tehetni. Ismét farkasszemet néztünk a másikkal, kívántuk egymást. Akkor mi is történik kettőnkkel.
A party remekül sikerült, rengeteget táncoltam és ettem, végre tudtam a csajokkal is dumálni, még a fiúkat lefoglalták, nagyon jól éreztem magam.
Mindenki más időpontokban távozott a helyszínről Niall, Zayn és Perrie korán elmentek, Én Liam-el és Sophia-val jöttem vissza a szállodába.
Az ajtó előtt nagy nehézségek árán előhalásztam a beléptető kártyámat, azonban bent Harry-t egy lánnyal találtam, nem akartam zavarni, így hátat fordítottam és halkan kiléptem.
Fantasztikus Harry és nők, de arra nem gondolt, hogy én hol alszom, vagy úgy vélte, hogy gyertyatartónak megfelelek?
Egy embert tudtam, aki be tud estére fogadni és az Niall volt.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése