2015. augusztus 16., vasárnap

Díj (4)



Köszönöm a díjat Sophie-nak a Half a Heart írójának!

Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább!

11 dolog magamról:
- Barna a hajam
- Barna a szemem
- Imádom a make up-os videókat
- Van két kutyám
- Imádom a pizzát
- Szeretek vásárolni
- 2012 óta szeretem a One Direction-t
- Az első dal amit tőlük hallottam a One Thing volt
- Szeretem a rózsaszínes, lilás, bézses színvilágot
- Minden olvasómnak egytől egyig szeretném megköszönni, hogy velem vannak
- Régebben sokat rajzoltam

Válaszolj 11 kérdésre:
- Igen szoktam olvasni, általában fanfictionokat, 1D. és Forma 1-et
- Nehéz kérdés, ha lenne barátom azt írnám, hogy ő az, de Niall Horan-t nem hagyhatom ki.
- Nem is tudom... Mindig próbálok jobb és jobb lenni, de sosem mondom azt magamról, hogy jó vagyok, ezt rábízom az olvasókra és az ő véleményükre rólam.
- A kedvenc színem a pink
- Kedven országom Írország (Svájc, Finnország)
- Két kedves barátnőmet Vikit és Dórit
- Régebben olyan voltam, most csak a szekrényemen található pár
- Nem igazán
- Szőkés barna haj, kék szem
- Nudli
- Igen, ez az első blogom

11 kérdésem
- Mi a kedvenc könyved címe?
- Ki a kedvenc íród?
- Szeret olvasni?
- Ha igen, milyen műveket olvasol?
- Kiskorodban volt valamilyen beceneved?
- Milyen filmeket szoktál nézni?
- Jártál már valamilyen tengerparton?
- Mi inspirált a blogod megírásában?
- Szeretnél majd férjhez menni?
- Milyen az álomruhád?
- Hogyan képzeled el magad 10 év múlva?

Küldeném: 
My brother and his friends in my life


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése