2015. május 26., kedd

Köszönet


Kedveseim!
Magam sem tudom, hogy-hogyan is köszönhetném meg, azt a sok szeretetet és sok szép szót, amit felém és  a blog felé mutattok <3 Januárban, még a legszebb álmomban sem gondoltam, hogy eljutok idáig, ezt csak nektek köszönhetem! Nekem ez a szám azt jelenti, hogy nem olyan rossz a blog, ha már ennyien meglátogattátok :) Köszönöm  a feliratkozásokat,és köszönöm  a díjakat! Remélem a jövőben is velem tartotok és kíváncsiak lesztek Aggie és Niall történetére! :)
Nagyon hálás vagyok és nagyon sokat jelent!
Berta, Klau, Klaudia, Viki, Ibolya, Judit ne haragudjatok, hogy kiemeltem őket, de ők azok a lánykák, akik erőt adnak és támogatnak :) <3

Ui: Holnap érkezik a következő fejezet, és előre is elnézést kérek azért, hogy előreláthatólag az esti órákban lesz fent, iskolai elfoglaltságom miatt! Köszönöm a megértéseteket! <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése