2015. május 11., hétfő

Díj (3)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van!
2. Olvass bele annak a blogjába akitől kaptad a díjat!
3. Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad! (Térj ki a szereplőkre, szokásaikra, stb. De nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról!)
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
7. Kommentelj annak a blogjára akitől a díjat kaptad!
8. Cseréljetek linket, írj neki, hogy ő is tegyen ki!
9. Küldd tovább min. 12 embernek!
10. Ha beszállsz ebbe a projektbe, akkor a kis kép linkje, mindig vezessen arra a blogra, amelyikre az én képem vezet

 Köszönöm a díjat Ashlie Blake-nek, akit itt tudtok elérni >
 http://remenytelenvagyakozas.blogspot.hu/2015/05/whoaaa-d.html

2. Kész
3. - Imádom a blog kinézetét, nagyon szép
    - Tetszik az alaptörténete, várom a folytatást
    - Eddig, nem olvastam a blogodat
    - De, hálás vagyok a díjnak XD hogy ez megváltozott
    - Igaz, még nem sok rész van fent, de megfogott
    - Így a szereplőkről sem tudok sokat mondani, azonban a főszereplő lány nagyszájú lesz XD
    - Remélem a továbbiakban is, fogod folytatni az írást..
    - És remélem nem haragszol, ha nem írok 12 dolgot a blogról, úgy, hogy még elég keveés rész az    amelyből véleményt tudnék formálni..

4. - Ezzel a dologgal mindig bajban vagyok :)
    - Kimondottan Eliza Benett ( a főszereplő lány) -re írtam ezt a történetet
    - A történetben, van úgy, hogy az én személyiségem is visszaköszön
    - Ihletet, bárhonnan tudok meríteni a bloghoz
    - Álmodozó lány létemre, nem nehéz ezeket az elképzelt dolgokat a történetben megjelenítenem
    - Ha, hiszitek, ha nem Niall lesz még dühös... :)
    - Szeretek visszakalandozni a történetben a múltba..
    - Mindent úgy írok le, hogy azt előtte megpróbálom képzeletben átélni
    - Reményeim szerint sikerül valamelyt visszaadnom az érzelmeket..
    - Azt hittem, hogy csak pár ember fogja olvasni, majd a blogot
    - Ebben a blogban írom ki magamból az örömömet ás fájdalmamat
    - Januárban kezdtem bele a story-ba, kedvet kaptam írni, mert előtte sok fejlécet készítettem és, ahogy jöttek a rendelések, gondoltam, mi lenne ha belevágnék egybe.. Persze a történet már régen megvan a fejemben csak féltem papírra vetni..

5. - Olvasod a blogom? - Fogom olvasni :)
    - Ha nem, ezután fogod? - Igen
    - Mit gondolsz? Mi az első benyomásod Ashlie-ről? - Nagyszájú :)
    - Nagyon sablonosnak tűnik? - Nem
    - Hogy tetszik a fejléc? - Egyszerűen imádom
    - Vagy a design? - Ezt is imádom :)
    - Nagy béna 13 évesen a fogalmazásom? - Mivel még csak 1 rész olvastam, így nem nagyon tudom megállapítani, de amit olvastam, nem egyáltalán nem..
   - Vagy az egész oldal? - Nem
   - Van valami építő jeljegű kritikád? - Csak javaslom, hogy írj minél többet, amíg ez boldoggá tesz :)
  - Érdemes folytatnom? - Mindenképp
  - Gondolnád, hogy 13 éves vagyok? - Igazából általában eddig zömében 15 éves blogolókkal találkoztam, vagyis akik ennyi évesen kezdték, de örülök, hogy a fiatalabb generáció is szívesen csatlakozik
  - Van valami véleményed rólam?- Nem tartom magam túl előítéletes embernek, látatlanban, és ismeretlenül majd később a blogod alapján tudlak értékelni :)

6. - 1. Hogy tetszik a történet?
      2. Tetszik az alaptörténet? 
      3. Mit gondolsz Aggie-ről?
      4. Mi a véleményed Aggie és Niall kapcsolatáról?
      5. Kit kedvelsz a leginkább a történetben?
      6. Mi jut eszedbe, ha elolvasod a blog címét?
      7. Kiről szeretnél, egy külön fejezetet?
      8. Hogyan tetszik, az, ahogy írok?
      9. Mit tippelsz Harry és Clo összejönnek?
      10. Milyennek képzeled el Taylor-t?
      11. Szerinted fog még Tay bonyodalmakat okozni?
      12. Utolsó kérdés pedig.. Milyennek képzelsz el engem, az írót?

7. Kész
8. Kész

9. Küldeném: - Blogmagazin
                      - Vindictiv
                      - Csak egy oldal tőlem neked
                      - Fake or real love
                      - Protectors
                      - Bessiam is fake
                      - Blue Hibrid
                      - Regényed az életed
                      - Summer work
                      - The cure is the love 
                    

1 megjegyzés: